8

مطالبه عدالت و رفع تبعیض

  • کد خبر : 1791
  • 29 خرداد 1402 - 23:26
مطالبه عدالت و رفع تبعیض
با توجه به احساس بی عدالتی و عدم بهبود حوزه بهداشت و درمان و بویژه تاخیر در استقرار کامل دانشکده علوم پزشکی، جمعی از شهروندان با فرماندار قاینات دیدار نمودند.

با ادامه نگرانی ها از احساس بی عدالتی و عدم بهبود حوزه بهداشت و درمان و بویژه تاخیر در استقرار کامل دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان و انتظار بهبود کیفی و کمی خدمات درمانگاه تامین اجتماعی و همینطور طولانی شدن بحث احداث بیمارستان تامین اجتماعی که دارای قول ها و اقدامات ناقص فراوانی می باشد جمعی از شهروندان قاینی با فرماندار شهرستان دیدار و نگرانی خود را از اجرایی نشدن وعده های مسئولین و تبعیض و بی عدالتی در توزیع و تخصیص اعتبارات و تجهیزات به اطلاع وی رساندند.

در این نشست ۳ ساعته مهمترین نگرانی فعالین اجتماعی حاضر در جلسه عدم توجه استان به شاخص های جمعیتی و استحقاقی در ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان نسبت به دیگر نقاط استان و عدم توازن در توزیع اعتبارات بود که لیست بلندی از پروژه های ناتمام و مشکلات عدیده ای در مسیر توسعه و ارائه خدمات بهداشت ودرمان در قاینات را سبب گردیده است.

در این جلسه همچنین اعتراض شهروندان نسبت به نحوه عمل و دوگانگی در صدور مجوز و تامین امکانات بیمارستانی به خصوص احداث بیمارستان دوم قاین و بخش های تخصصی در توسعه و تامین نیرو و تجهیزات تشخیصی به اطلاع دکتر محمدی بعنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان رسید و پیگیری و پاسخ گویی این مسائل از وی مطالبه شد.

همینطور برنامه ریزی نشست نمایندگان مردمی با مدیران استانی در بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی و نیز پیگیری احیای دانشگاه فرهنگیان و تقویت دانشگاه بزرگمهر از دیگر مطالبات فعالین اجتماعی و رسانه بود.

در پایان جلسه «محمد محمدی» فرماندار قاینات ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت، بسیاری از مطالبات و نگرانی شهروندان را تایید و قول پیگیری داد.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=1791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. سلام
    ممنون بابت پوشش خبری این نشست
    ایکاش یکبار هم که شده مسئولین شفاف توضیح دهند اعتبارات مخصوصا در حوزه بهداشت در این استان ۸۰۰هزار نفری و دارای ۱۱ شهرستان که قائنات دومین شهرستان آن می باشد چطوری تخصیص پیدا می کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.