10

قاینات و زیرکوه دغدغه مشارکت ندارد

  • کد خبر : 2038
  • 18 بهمن 1402 - 22:24
قاینات و زیرکوه دغدغه مشارکت ندارد
قاینات و زیرکوه بعد گذشت ۴۵ سال و قریب ۱۶۵۰۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مانند سپیده دم پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ به انقلاب اسلامی امیدوار است و نظام اسلامی را تنها راه آزادگی و بندگی خالق هستی می داند و با قدرت در صحنه حضور دارد.

ولایت فقیه و حکم مسئولیت و فرمان رهبری بی نظیر، دلسوز و خیرخواه نظام اسلامی که این روزها در دست آحاد شهروندان قرار دارد دلیل دیگری بر ضرورت حضور گسترده مردم ولایی منطقه در انتخابات پیش رو می باشد که آنها را به صحنه آورده است.

اما در مورد دغدغه ای که در برخی خواص و مدیریت ها وجود دارد که البته قابل درک است و خود، نشان از بیم از عملکرد آنهاست باید گفت این احساس در خصوص مردم موضوعیت ندارد و در آینده ای نزدیک محتوای کمی و کیفی صندوق ها به آن گواهی خواهد داد.

قاینات و زیرکوه علی رغم کمبودهای تحمیلی و کم کاری های گسترده و سوء استفاده از احساس پاک مردمان و جوانان آن بویژه از سوی نمایندگان ادوار مختلف در فراهم نمودن بستر خدمت کارگزاران و متناسب با منابع و استعداد طبیعی و انسانی آن اما هیچگاه این همه نامهربانی و کم لطفی را به حساب نظام برخاسته از اراده ملت ننوشته و در موقع مناسب با کم کاران و مسببین این عقب ماندگی تسویه نموده است و تسویه خواهد کرد و به جبران عقب ماندگی ها نیز امیدوار است.

چنانکه این تسویه، پایگاه و منزلت اجتماعی بسیاری از سیاسیون فرصت طلب کم کار را تخریب و اکنون از ترس بی اعتنایی و نفرین شهروندان در منطقه، شرم حضور در میان مردم را دارند.

همچنین سرنوشت بسیاری از سیاسیونی که فقط در فصل انتخابات آفتابی می شوند و از مشکلات مردم برای خود نردبان می سازند و قاینات و زیرکوه را صندوقچه رای و سکوی پرش خود می دانند، اینگونه بوده است و مصادره خدمات نظام و فاکتور کارهای دولت، برایشان دستاوردی بدنبال نداشته است.

جریان خون فرزندان قاینات از ۲۲ آذر ۵۷ تا ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی و سوگند انتقام درآمیخته با هیهات منّ الذّله جوانان خداجوی منطقه، حضور و مشارکت در صحنه انتخابات که تنها راه برون رفت از محرومیت و جبران عقب ماندگی ها و استبداد و استکبار است را بیمه نموده و لذا دغدغه حضور، در قاینات بی معناست.

استاندار، مدیران کل و مدیریت دستگاه اجرا نیز اگر در پی کاهش دغدغه مدّ نظرشان در این منطقه هستند و می خواهند از برکت خیل عظیم مردمی بهره مند گردند و بیش از پیش مردم را در کنار خود داشته باشند لازم است عدالت و انصاف را در عمل و توسعه متوازن استان را در قالب یک برنامه مدون علمی و با جدول زمانی مشخص ترسیم و خیال مردم قاینات را در جبران عقب ماندگی عامدانه و از ادامه سرقت حقوقشان در بهداشت و درمان، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی، ارتقاء مدیریتی و قصور صورت گرفته سالیان دراز در انباشت پروژه های نیمه تمام و مطالبات بر زمین مانده راحت نموده و نگاه کلان استانی را جایگزین جزیره های خویشاوندی و روابط در دستگاه های اجرایی استان نمایند.

در این خصوص یک بررسی اجمالی در نحوه توزیع اعتبارات سفرهای دولت، اعتبارات استانی، ملی، نفت، تملک، مالیات و… و سرمایه ای که در حوزه بهداشت و درمان در برخی مناطق استان هزینه شده است و به دلیل عدم توجیه همچنان اعتباراتی را که حق دیگر مناطق است می بلعد و همچنین نفوذی که در خروج اعتبارات از ریل شاخص های جمعیتی و علمی که اساس عدالت است وجود دارد، حداقل کاری است که می توان در تسکین درد و رنج و جلب رضایت مردم انجام داد.

پرواضح است که شرکت در انتخابات یک وظیفه و مسئولیت اساسی است که در شرایط کنونی کشور و منطقه دوچندان شمرده می شود اما دعوت به شرکت در انتخابات بدون توجه به مقدمه فوق و با دست خالی و از سوی کسانی که متهم و مسبب اصلی تضییع حقوق قاینات و زیرکوه هستند، مقاومت و لجاجت عده ای را که به تبعیض، دروغ و عدم عمل به وعده ها معترض می باشند، پاسخ گو نیست و تدبیر معتمدین مردمی، خدمتگزاران صدیق، جوانان و دانشجویان انقلابی، مطالبه گران و دوست داران انقلاب اسلامی را می طلبد که در میدان انتخابات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.