8

سرانجام ۲۰ ساله ها و توسعه قاینات در ۴۵ مین جشن پیروزی

  • کد خبر : 2027
  • 11 بهمن 1402 - 22:58
سرانجام ۲۰ ساله ها و توسعه قاینات در ۴۵ مین جشن پیروزی
دهه فجر انقلابی اسلامی مطلع جشن و سرور حرکت فرهنگی، اجتماعی و مردمی است که استقلال و پیروزی و توسعه و پیشرفت کشور را رقم زده است. 

در ایام الله جشن پیروزی، ملت با آرمان های امام و رهبری و اهداف بلند و متعالی نظام اسلامی تجدید بیعت مجدد نموده و شاهد بخشی از خدمات نظام اسلامی و دولت می باشد .

در این راستا و در ۴۵ مین جشن پیروزی، مردم انقلابی قاینات برنامه ها و افتتاحیه های فرهنگی، آموزشی، دانشگاهی و توسعه و آبادانی متعددی را شاهد خواهند بود .

چنانکه سرانجام یافتن برخی مطالبات ۲۰ ساله شهروندان از جمله مهمترین خدمات دولت انقلابی در قاینات خواهد بود .

احیای دانشگاه فرهنگیان با بیش از ۶۰۰ دانشجو معلم یکی از آرزوهای دیرینه قاینات بود که در دولت سیزدهم محقق شد و اکنون با افتخار، دانشجویانی از شرق کشور میهمان شهروندان هستند که زیرساخت های علمی و دانشگاهی شهرستان را ارتقاء بخشیده است .

آغاز شمارش معکوس کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی قاین یکی دیگر از خدمات دولت مردمی است که بعد از سال ها معطلی به سرانجام رسیده است و در آینده ای نه چندان دور به خانواده بزرگ کارگری و بیمه پردازان تامین اجتماعی خدمات ویژه درمانی ارائه خواهد کرد .

الحاق هزار و ۵۰۰ هکتار زمین به شهر قاین که سال ها در مساحتی محدود گرفتار آمده بود و هرگونه توسعه عمرانی، خدماتی، اشتغالی و اقتصادی را تحت الشعاع قرار می داد از جمله کارهای بزرگ دولت در آستانه ۵۲ مین جشن پیروزی است که توسعه و پیشرفت شهرستان را تسریع می بخشید .

روند رو به رشد تکمیل زنجیره فولاد در قاینات که اشتغال پایدار و قابل توجهی را در منطقه سبب شده است از دیگر اقدامات دولت سیزدهم می باشد که در راستای احیا و سرعت بخشیدن به تولید انجام می گیرد و در این ایام شاهد افتتاح مرحله قوس الکتریکی و کلنگ زنی فرآیند ذوب با اعتباری بالغ بر دوازده هزار میلیارد تومان خواهیم بود .

اجرای انتقال و تصفیه خانه فاضلاب قاین با هزار میلیارد تومان هزینه بعد از سالیان دراز انتظار، نشان از عزم جدی دولت سیزدهم در اتمام کارها و پروژه های نیمه تمام در قاینات دارد .

علاوه بر سرانجام یافتن مطالبات ۲۰ تا ۳۰ ساله قاینات در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شاهد افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۸۰ طرح و پروژه خواهیم بود که اشتغال و آورده اعتباری قابل توجهی خواهد داشت .

افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشگاه بزرگمهر با ۱۰ میلیارد تومان هزینه، افتتاح پارک جنت شهرداری با ۱۱ میلیارد تومان هزینه، کارخانه الیاف شیشه با ۱۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۰ نفر، سنگ مصنوعی با ۸ میلیارد تومان هزینه، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان برای سالن ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهرستان و ده ها طرح و پروژه کشاورزی، خدماتی و اشتغالی در نقاط شهری و روستایی شهرستان و بالاخره گاز رسانی و روشنایی میادین مسکن ملی در شهر قاین از جمله مهمترین اقدامات و آورده های دولت در جشن های پیروزی خواهد بود .

همینطور قاینات از سال ۱۳۸۸ انتظار احداث بیمارستان دوم و تاسیس دانشکده علوم پزشکی و بهبود وضعیت نه چندان مطلوب بهداشت و درمان شهرستان را دارد که هرچند اقدامات بسیار اولیه با حرکت لاک پشتی که منجر به از دست دادن فرصت های طلایی شهروندان می شود، در حال انجام است، این حوزه در جشن های پیروزی حرفی برای گفتن و جشن گرفتن ندارد و البته علت آن برای شهروندان مشخص است اما انتظار می رود، دولت سیزدهم در ادامه کار با قطع دستان بدخواه در دانشگاه علوم پزشکی استان و تدبیر کم کاری ها، موانع و وعده ها و دیدارهای دروغین و بی نتیجه تبلیغاتی، اقدامی شایسته مردم مظلوم و انقلابی قاینات در دستور کار قرار دهد تا شهروندان شاهد اقدامات خوب و رضایت بخشی در بهداشت و درمان شهرستان که فاصله زیادی با منویات و دستورات رهبری و شاخص های علمی و قانونی در زدودن درد و رنج بیماران دارد باشیم .

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.