6

خروش قاینات در طوفان الاحرار جهان اسلام

  • کد خبر : 2072
  • 18 فروردین 1403 - 9:13
خروش قاینات در طوفان الاحرار جهان اسلام
مردم روزه دار و مومن دارالمومنین قاینات همگام و همراه با سایر مسلمانان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

برخلاف نظر و برداشت سطحی بسیاری، روزه عبادتی اجتماعی و دارای آثار و برکات اجتماعی فراوانی است که بیدار شدن عواطف و احساسات نوع دوستانه و تمرین صبر و بردباری عمومی برای جامعهٔ مسلمین و ارتقاء حُسن معاشرت اجتماعی و اخلاقی از جمله آثار و فواید آن است.
همینطور روزه اراده اجتماع را قوی و همّت جامعه را بلند می کند و روزه‌دار، حقیقت آزادی و حرّیت را درک و در پیکر اجتماع، روح آزادی می دمد و از بشرپرستی و کرنش و تعظیم در برابر صاحبان قدرت های مادّی و ستمگر باز می‌دارد.
از آنجائیکه روز قدس پاره ای از ماه مبارک رمضان است حضور در راهپیمایی مقدس این روز بیداری اسلامی، صبر و بردباری جامعه اسلامی و دعوت به اصلاح و تحکیم روابط مسلمین در برابر دشمن صهیونیسم را به همراه دارد و اراده قوی و آزادیخواهانه را به پیکر اجتماع می دمد و از قید قدرت های مادی و ستمگر می رهاند لذا این همایش حماسی در برابر دیگر اجتماعات انقلابی امت حزب الله، حکم امضای قبولی و عمل عبادی اجتماعی و سیاسی را دارد.
خروش آگاهانه و یکپارچه مردم ولایی قاینات در راهپیمایی مقدس روز قدس که از جهت کمی و کیفی متفاوت با دیگر صحنه های حضور شهرستان بود نیز امضای تعهد انقلابی و ایستادگی این مردم پای نظام ستم ستیز اسلامی و حمایت از مظلوم و تجدید بیعت با آرمان های اصولی و اساسی انقلاب اسلامی و منویات امام و رهبری ارزیابی می شود.
قاینات آمد تا باردیگر آرمان حمایت از مظلوم و حراست از خون های پاک محور مقاومت و پیوستگی و تعلق این بقعه به بقاع متبرک جبهه مقاومت را امضا نماید.
فریاد ظلم ستیز روز قدس در قاینات و اقصی نقاط میهن اسلامی، هیاهوی مانع از رسیدن صدای مظلوم به جامعه جهانی و موانع شنیده نشدن صدای حق طلب ستم دیدگان و آوارگان غزّه را از بین برد و به برکت این تدبیر حکیمانه و حضور سیاسی و عبادی، جهانیان را متوجه ۷۵ سال ظلم و ستم اشغالگران کرد تا در اوج خباثت و جنایت صهیونیستی و آمریکایی، آزاد مردمان جهان با برافراشتن پرچم فلسطین و عَلَم طوفان الاحرار آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی را مطالبه نمایند.
قدس شریف و سرزمین آغشته به خون فلسطین که در ماه مبارک رمضان امسال و روزهای پیرامون آن بیش از یکصد هزار تن بمب را تحمل کرده و بالغ بر یکصد هزار شهید و مجروح و جانباز و چند میلیون آواره در راه اسلام و آزادی انسان های در بند تقدیم نموده است به زودی و بر اساس نصرت الهی و اعتقاد و باور ایمانی، آزاد خواهد شد و بشارت حمایت و حضور باشکوه مردمی قاینات، افتخاری بر تاریخ کهن، آزادی خواهی و انسان دوستی آن خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.