4

بهره مندی بیش از هزار و ۱۰۰ نفر مسافر از خدمات جوانان جمعیت هلال احمر قاینات

  • کد خبر : 2045
  • 05 فروردین 1403 - 10:11
بهره مندی بیش از هزار و ۱۰۰ نفر مسافر از خدمات جوانان جمعیت هلال احمر قاینات
سرپرست جمعیت هلال احمر قاینات گفت: در اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، بیش از هزار و ۱۰۰ مسافر از خدمات جوانان بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری قهستان نیوز، سرپرست جمعیت هلال احمر قاین گفت: در اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، بیش از هزار و ۱۰۰ مسافر از خدمات جوانان بهره مند شدند

حسین اصغری اظهار داشت: در طرح خدمات نوروزی هلال احمر که از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده است، خدماتی از قبیل دعوت به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز)، خدمات فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، خدمات زیست محیطی و خدمات فرهنگی (اطلاع رسانی و راهنمایی) در قالب این طرح ملی به مسافرین و گردشگران ارائه میشود.
وی بیان داشت: اعضای داوطلب این جمعیت در اجرای این طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروز ۱۴۰۳ توانستند خدمات قابل توجهی را به مسافران ارائه دهند.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات ادامه داد: اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن، دعوت ۴۶۰ مسافر به پویش بهرفت و بهره مندی ۹۲۰ خردسال از فضای دوستدار کودک برخی از خدمات این جمعیت به مسافران بوده است.
اصغری گفت: پایش و کنترل فشار خون ۴۹۰ نفر از مسافران، مراجعه  ۲۱۰ نفر به غرفه فرهنگی، از دیگر خدمات به مسافرین بوده است.
وی همچنین از ارائه آموزش مهارتهای ایمنی، امدادی و نحوه سنجش فشارخون و ارائه خدمات امداد و کمکهای اولیه به مسافران در طرح ملی خدمات نوروزی خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.