3

برگزاری آزمون بکارگیری شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق در دانشگاه بزرگمهر قاینات

  • کد خبر : 2084
  • 30 فروردین 1403 - 12:06
برگزاری آزمون بکارگیری شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق در دانشگاه بزرگمهر قاینات
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قاینات و مسئول برگزاری آزمون بکارگیری شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق گفت: آزمون استخدامی شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق در دو روز و دو نوبت در دانشگاه بزرگمهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری قهستان نیوز دکتر مودودی با اعلام اینکه در آزمون بکارگیری شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق ، ۲ هزار و ۸۳۳ نفر در ۱۲ ردیف شغلی با هم به‌ رقابت خواهند پرداخت گفت: از مجموع داوطلبین ۱۹۶ داوطلب زن و ۲ هزار و ۶۳۷ داوطلب مرد هستند، که تعداد هزار و ۴۶۲ داوطلب در گروه دیپلم، صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به رقابت می پردازند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قاینات افزود: آزمون گروه لیسانس مکانیک، متالورژی، شیمی، برق،صنایع، مالی، حسابداری، حسابرسی، ایمنی بهداشت،کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و مدیریت و آزمون گروه های فوق دیپلم مکانیک، متالورژی، شیمی، و برق نیز با حضور هزار و ۳۷۱ نفر شامل ۱۹۶ داوطلب زن و هزار و  ۱۷۵ داوطلب مرد در صبح روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان از داوطلبین عزیز خواست تا یک ساعت زودتر از زمان مشخص شده در کارت ورود به جلسه، به همراه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش حضور یابند و از آوردن وسایل اضافه دیگری اجتناب نمایند.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.