7

انجمن خیریه کلیوی قاین جزو شعبات برتر کشور است

  • کد خبر : 1566
  • 14 بهمن 1401 - 9:52
انجمن خیریه کلیوی قاین جزو شعبات برتر کشور است
انجمن کلیوی ایران بیش از ۱۸۰ شعبه در سطح کشور دارد که شعبه ویژه قاین با توجه به فعالیت ها و خدمات ارائه شده جزو ۱۵ شعبه برتر کشور است.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران در آیین بهره برداری از دستگاه OCT ( تصویر برداری از چشم) گفت: بیش از ۱۰۵ هزار بیمار کلیوی در سطح کشور وجود دارد که بالغ بر ۳۷ هزار نفر از آنان دیالیز می شوند.

عبدالحمید کشاورز افزود: از بیماری های کلیوی و مخصوصا دیالیز به مرگ خاموش تعبیر می شود که باید با تغییر سبک زندگی، آگاه سازی و آموزش از ابتلا به این بیماری جلوگیری شود.

وی با اشاره به علت ابتلا به دیالیز افزود: پیشگیری، آموزش و آگاه سازی مردم می تواند حداقل زمان ابتلا به دیالیز را به تعویق بیاندازد.

وی اضافه کرد: با سبک زندگی جدید که رواج پیدا کرده، از یک طرف سن ابتلا به دیالیز کاهش و از سوی دیگر تعداد بیماران دیالیزی رو به افزایش است.

عبدالحمید کشاورز با تشکر از مدیر انجمن کلیوی شعبه قاین که با تلاش خود در جهت تسهیل گری امور مردم فعالیت دارد، افزود: انجمن کلیوی ایران بیش از ۱۸۰ شعبه در سطح کشور دارد که شعبه ویژه قاین با توجه به فعالیت ها و خدمات ارائه شده جزو شعبه های برتر کشور است که لازم است تقدیر و تشکر شود.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=1566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 1
  1. سلام و خدا‌قوت به تمام زحمت کشان عرصه درمان و دوستاران بیماران کلیوی امیدوارم شاهد رقم خوردن بیشتری از این قبیل اتفاقات زیبا و موثر در سراسر کشور عزیزمان باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.