4

اختصاص اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی به دو پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات

  • کد خبر : 2101
  • 20 اردیبهشت 1403 - 11:10
اختصاص اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی به دو پروژه عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات
سرپرست جمعیت هلال احمر قاینات گفت: مبلغ ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به دو پروژه عمرانی هلال احمر قاین اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری قهستان نیوز حسین اصغری در تشریح برنامه های هفته هلال احمر گفت: از این بودجه مبلغ ۱۶ میلیارد ریال جهت تکمیل کف‌پوش، سکوی متحرک و سیستم سرمایشی سوله امدادی و فرهنگی ورزشی منطقه کم برخوردار دستجرد اختصاص یافته و با هزینه‌کرد این اعتبار بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات بیان داشت: از ابتدای احداث این سوله تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار و اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال دیگر جهت تکمیل سیستم گرمایشی، سرایداری و محوطه سازی این پروژه تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اصغری ادامه داد: همچنین یک موتور برق دیزل به ارزش ۵ میلیارد ریال برای تامین برق اضطراری مجتمع خریداری شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قاینات در ادامه بیان کرد: از این اعتبار مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز جهت ادامه پروژه پایگاه امداد و نجات کوهستان منطقه بوذرجمهر قاین هزینه خواهد شد.

اصغری اظهار داشت: از آنجایی که منطقه گردشگری بوذرجمهر قاین محل تردد مردم و همچنین کوهنوردان و محور مواصلاتی پایگاه روم و حوض رباط است، تکمیل این پروژه در حوزه عملیات امداد و نجات بسیار مؤثر خواهد بود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های هفته هلال می‌توان به توزیع بیش از ۱۸۰ بسته غذایی به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال با مشارکت خیرین و بیش از ۱۰ خانه هلال شهرستان و با مجوز سازمان امداد و نجات اشاره کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر قاین، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوت جمعیت، توان افزایی کوهپیمایی، اهداء خون، ارائه آموزش‌های امدادی، برپایی اردو جهادی، شرکت اعضای هلال احمر در نمازجمعه همراه با برپایی ایستگاه سلامت، اجرای طرح ماهر در مدارس شهرستان، اعزام نجاتگران برتر به طبس را از دیگر برنامه‌های هفته هلال برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری با پیگیری مسئولان هلال احمر ۲۳ نفر از نجاتگران داوطلب جمعیت پس از اخذ مدارک لازم به عنوان نیروی شرکتی جذب جمعیت هلال احمر شده‌اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدیران استانی و شهرستانی جهت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شهرستان، بیان داشت: سوله جمعیت هلال احمر بزرگترین مکان امدادی و فرهنگی ورزشی از نظر وسعت و ارتفاع در شهرستان است.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.