2

در قاین حرف وزیر هم روی زمین می ماند

  • کد خبر : 2660
  • 26 مهر 1404 - 22:16
در قاین حرف وزیر هم روی زمین می ماند

به گزارش پایگاه خبری قهستان نیوز خبر از اتفاقی در یکی از مدارس، در سال ۹۸ سبب شد تا در جریان بازدید و برگزاری شورای اداری استان در فرمانداری قاینات مشکلات کلاس های مختلط و چند پایه ابتدایی شهرستان را بطور مفصل برای واقعی مدیر کل وقت که مدیر قاین هم وی را همراهی می […]

به گزارش پایگاه خبری قهستان نیوز خبر از اتفاقی در یکی از مدارس، در سال ۹۸ سبب شد تا در جریان بازدید و برگزاری شورای اداری استان در فرمانداری قاینات مشکلات کلاس های مختلط و چند پایه ابتدایی شهرستان را بطور مفصل برای واقعی مدیر کل وقت که مدیر قاین هم وی را همراهی می کرد، تشریح و مطالبه کنیم، گفتگویی مفصل انجام شد و وی اصل مشکل را پذیرفت ولی با تعجب گفت “شما می گویی من چکار کنم” که گفته شد شما مدیر کل هستید و اعتبار و نیرو در اختیار شماست، در حالی که جلسه شورای اداری در حال رسمیت یافتن بود برخی دغدغه ها و پیگیری ها نیز برای وی بازگو گرید و از ایشان درخواست شد مطالعه و تدبیری بکند؛ حال بعد از ۶ سال که وضعیت هیچ تغییری نکرده است و شورای آموزش و پرورش و مدیران اداره در قاینات همچنان سرگرم کارهای رتبه ای، نمایشی، روزمرگی و امتیاز آور هستند فرصتی شد تا این مسئله از طریق وزیر آموز و پرورش مطالبه و پیگیری شود.

این ارتباط که در حضور “سلمان اسحاقی” و “مهدی مرتضوی” انجام شد و مشکل دانش آموزان و آموزگاران این کلاس ها و آسیب های فراروی آن تشریح گردید.

“علیرضا کاظمی” وزیر آموزش و پرورش به مدیر کل می گوید: مشکل کلاس های دو پایه بالای بیست دانش آموز قاین را حل کنید. بدلیل عدم حضور “مهدی قادری” مدیر آ.پ در محل گفتگو، “مهدی مرتضوی” با پذیرش دستور وزیر می گوید، قاین نامه بزند تا مجوز بدهیم و “سلمان اسحاقی” بلافاصله گفت پیگیری کنید و آموزش و پرورش نامه را به من رونوشت بدهد.

دستور وزیر به اطلاع “مهدی قادری” رسانده شد و برای تاکید در اداره هم پیگیری گردید و حال همچنان منتظر اقدام “مهدی قادری” و البته “سلمان اسحاقی” که نقش مهمی در انتصاب وی داشته است، می مانیم و امیدواریم برخی تنگ نظری ها سبب نشود این مشکل دوباره به فرزند دیار قاینات منعکس و خاطر وی را آزرده نماید و در پایان دوره کاری این عزیزان که انتظار تلاش بسیار در راستای نهضت توسعه عدالت آموزشی است در نقطه صفر چندین سال قبل متوقف باشیم و حتی مشکل کلاس های دوپایه بالای ۲۰ نفر که دستور وزیر دارد هم حل نشده باقی بماند چراکه این مسئله آنگونه که در یاداشت سفر هم اشاره کردیم آرزوی والدین و پایه آموزشی و آینده دانش آموزان این کلاس ها را پرمخاطره و برباد رفته دارد و آموزگاران این کلاس ها نیز برنامه های خود را بخوبی نمی توانند اجرا نمایند و از این جهت دغدغه فراوان دارند زیرا به همان میزان که در برابر سیستم اداری تعهد دارند نسبت به آینده دانش آموزانشان نیز متعهد هستند و نمی توانند چنین سرنوشتی را که بیشتر حاصل کم کاری است تا برخی موانع و کمبوده را تحمل نمایند.

از کارشناسی های نظارتی نیز که تا کنون بیشتر نقش بادیگارد را بازی کرده اند انتطار می رود موضوع دستور وزیر را فارغ از هرگونه تنگ نظری و صرفا بخاطر حل مشکل آموزشی و پرورشی دانش آموزان محروم و مظلوم روستایی پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://ghohestannews.ir/?p=2660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.